Preporučene vežbe za vreme leta

VEŽBE

Neka vam bude udobno i stignite sveži sa ovim jednostavnim načinima da ostanete sveži dok ste u avionu!

Sedeti mirno u dužem vremenskom periodu može postati neprijatno. U svakom slučaju postoje neke jednostavne vežbe koje možete raditi kako biste sprečili da vam mišići budu ukočeni tokom dužih letova. Sve ove vežbe možete raditi na svom sedištu.

VEŽBE KOJE TREBA PROBATI:

  • Podignite oba stopala od poda i vrtite ih u krug, pet puta u pravcu kazaljke u satu i pet puta u suprotnom.
  • Držite svoje levo rame desnom rukom i desni lakat levom rukom.  Čitajte ovu rečenicu dok  vam ne bude imala smisla. Držite 15 sekundi i onda to uradite sa drugom rukom. Ponovite vežbu dva puta.
  • Držite pete na podu i usmerite prste na gore što više možete. Zatim spustite prste na pod i podignite pete. Ponovite ovo pet puta.
  • Neka vam ruke budu nepomične, a savijajte ramena ka napred pet puta. Zatim nazad, nekoliko puta.
  • Savijte se unapred lagano, spojte obe šake oko svog kolena i povucite ga ka grudima. Držite 15 sekundi i onda to uradite to sa drugom nogom. Ponovite vežbu dva puta.
  • Spustite svoje desno uvo ka desnom ramenu, zatim okrenite glavu ka drugom ramenu. Zadržite se u svakoj poziciji 5 sekundi i ponovite vežbu 10 puta.


Rezervišite avio kartu online

Pozovite nas
Biznis First Class klub Sportski First Class klub

Montenegro airlinesCroatia AirlinesDELTA AIRLINESTAP PORTUGALLotAustrian AirlinesOlimpic